אחת ה"שריטות" שלי היא חיפוש אחר מקומות לינה מיוחדים למשפחות. ביליתי ומבלה שעות רבות מימי חיי בחיפוש קדחתני אחרי מקום הלינה האולטימטיבי, זה שיש בו "שאר רוח" או אותו דבר שגורם ללב ולריאות להתרחב…

 

אין הדבר גורר דווקא מחיר יקר. כמה מהמקומות המעניינים והיפים ביותר שבחרתי היו במחירים סבירים ושווים לכל נפש, אבל חשוב לי שיהיה משהו מיוחד: נוף, טבע, היסטוריה, אמנות, בעל בית מעניין, מיקום מיוחד בעיר או בטבע וכו'.

 

בתכנונים שלי אני משקיעה המון מחשבה וזמן במציאת המקומות שיעשו את זה גם לכם וישדרגו את חווית הטיול. אני משתדלת להמליץ על מספר מקומות לינה בכל תכנון ולסייע בבחירת המקומות המתאימים למשפחה.

 

כלי עזר מעולה לאיתור מקומות לינה הוא אתר ה- Booking.com איתם יצרתי שיתוף פעולה. תוכלו להקיש על הקישור וליהנות מהמבחר הגדול של מקומות לינה בעולם. המחירים בד"כ זולים בצורה משמעותית ממחירי המלונות הרגילים. ניתן כמעט תמיד לבטל ללא עלות עד 3 ימים לפני ההגעה והאינפורמציה המתארת כל מלון נרחבת. אני מתייחסת ברצינות רבה לתגובות האנשים ששהו במלונות ובוחרת רק כאלו שזכו לציון של 8 או 8.5 ומעלה !

ישנם אתרים נוספים כמו airbnb שמציעים בתים ודירות טובים , אפשרות מאד מתאימה למשפחות , רק ללא הפינוקים של בית מלון …

חשוב להיזהר ולא להזמין מאתרים אקראיים ברשת , כבר נתקלתי בעקיצות שונות ומשונות ..

וקצת תמונות להשראה …:

מזמינה אתכם להישאר איתי בקשר

אני מטיילת וחוקרת טיולים עבור משפחות מעל 20 שנה
ואשמח לעזור גם לכם לתכנן את הטיול המשפחתי שלכם !

הצטרפו לדף הפייסבוק "נטע טיולים – חוויה משפחתית בחו"ל "

מוזמנים גם להירשם ולהצטרף למקבלי הניוזלטר של נטע טיולים

מאמרים , טיפים והמלצות לטיולים

  • בר/בת מצווה יש פעם בחיים

    היום הגדול מתקרב. בני בר או בת המצווה שלכם מחכים בכיליון עיניים לתאריך החשוב ובעיקר, לטיול משפחתי מגבש שייזכר תמיד כ"טיול הבר מצווה שלהם "

    קרא עוד
  • טיול משפחתי רב דורי

    קרא עוד
  • טיול משפחתי עם ילדים קטנים

    מה חשוב לדעת לפני שמתכננים טיול משפחתי בחו"ל עם ילדים בגיל הרך? לפניכם אסופת עצות וטיפים לטיול בחו"ל למשפחות עם פעוטות וילדים קטנים, שאספתי במהלך נסיעותיי הרבות עם ילדי ורעיונות של לקוחותיי. 

    קרא עוד