מיה טיילה בתור ילדה בדרום אפריקה .היא זכרה את החוויה המדהימה של הספארי, הנופים והאנשים ורצתה לחלוק זאת הפעם עם משפחתה.

הזמנים אמנם השתנו, אבל דרום אפריקה עדיין מרתקת כשהייתה ומהווה יעד נפלא למשפחות ! הנה מה שכתבה לי מיה על הטיול:

"הי נטע,

חזרנו אתמול בבוקר, היה נפלא!

היה לנו טיול מקסים, נהנו מאד ובכל יום צברנו חוויות חדשות. הילדים נהנו בעיקר מהחיות, וראינו הרבה!

ליטפנו, האכלנו וגם רכבנו על פילים, ליטפנו גורי אריות, ראינו פינגווינים בחוף הים, בבונים, קופים, ליוויתנים ועוד..

אהבו מאד גם את האומגות שעשינו בסטורמס ריוור, את קייפטאון והטיולים בשמורות הטבע ובכלל.

המחנה שהזמנו בשמורת טימבווטי (בקורגר) היה מעולה!

מקומות הלינה שהוזמנו לנו היו ברמה גבוהה , תמיד ידענו שנגיע למקום טוב, גם אם הגענו מאוחר
בלילה. המפות  היו מעולות ועזרו לנו מאד ביחד עם ה- GPS .

הילדים שלי עדיין נזכרים בטיול המדהים, מעלים חוויות ומספרים לחברים שלהם. הבת שלי עשתה עבודה בשיעור אמנות בבית הספר וקראה לה "חלון האלוהים"..

הרבה תודה,

מיה

מזמינה אתכם להישאר איתי בקשר

אני מטיילת וחוקרת את דרום אפריקה עבור משפחות מעל 12 שנה
ואשמח לעזור גם לכם לטייל ולהתאהב בה!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "דרום אפריקה עם ילדים ונוער "

משפחות ממליצות על טיולים בדרום אפריקה

• משפחת עוז נוסעת לדרום אפריקה

אורלי ואורן ושלושת ילדיהם עומרי בן ה- 17 , ענבר בת ה -15 ונטע בת ה- 10 חזרו מטיול מרתק לדרום אפריקה עם עיניים נוצצות ושמחה בלב .

קרא עוד
  • טיול עומק לדרום אפריקה ומפלי ויקטוריה עם בני 17, 12 ו - 9

משפחת הדר בחרה לעשות טיול עומק עם בני הנוער שכלל את הקרוגר, דרך הגנים , קייפטאון ומפלי ויקטוריה . הם בחרו במגוון הרפתקאות ואפילו שחו בבריכת השטן שבקצה המפלים !ראו תובנות ותמונות משגעות:

• משפחה עם ילדים בוגרים עושה את דרום אפריקה לאורך , לרוחב ולעומק

במשפחה של סיגלית ילדים בגילאי 26, 22 ו 17 . איזה כיף שכולם מתקבצים לנסיעה משפחתית !