משפחת צדיקריו חרשה את פורטוגל , רשמה ותיעדה את הטיול בצורה כל כך מיוחדת ומרתקת !

16 יום של טיול מצפון לדרום שכלל את פורטו הנהדרת , שמורת פנדה-ג'רש , שמורת ארוקה והגשרים התלויים , כפרי הצפחה , ליסבון וסינטרה וגם לחופי האלגרב עם בני 13, 11 , 8 ו – 5 . אין עליכם !
מוזמנים להציץ בפוסט הסיכום ובכמה תמונות משגעות :

התרבות שאנחנו חיים בה היום, לא תמיד גורמת לאנשים להרגיש טוב עם עצמם. צריך להיות מספיק חזק, בשביל להחליט, שאם התרבות איננה מספקת לך את מה שאתה צריך, אתה לא קונה אותה. אז, יש צורך בפיתוח תרבות משלך – טיולים עם המשפחה, ריקודים, קריאה, אכילה, התבוננות בטבע – משהו שנותן לך מטרה ומשמעות. 

הנסיעה המשפחתית שלנו בכל אוגוסט, היא התרבות שיצרנו לעצמנו. זה הזמן שבו המשפחה שלנו מתגבשת למה שהיא וכל אחד מאיתנו מגלה עוד קצת על עצמו כאדם וכחלק ממשפחה. אנחנו, ההורים, לומדים המון על הילדים שלנו וזה חשוב לנו יותר
מהכל, והילדים שלנו מקבלים הזדמנות להתמודד בכל מיני זירות שלא קיימות ביומיום שלהם. 

אנחנו פחות משקיעים זמן בבחירת היעד, כי אנחנו יודעים שכל יעד
יספק לנו חוויה, אבל אנחנו משקיעים בתכנון, כי אנחנו מחפשים סביבות מסוימות. אז הפעם נעזרנו בנטע שתכננה ויעצה ופתחה לנו דלתות והכירה לנו מלא אנשים נפלאים (כמו אופי הלחם, מדריכי הרפטינג, ג׳וזה מדריך הטבע), שדרכם חווינו את פורטוגל ואנחנו אסירי תודה לה על הכל. 

יש יומן מסע כתוב ומפורט עם כל הצחוקים והחוכמות של הילדים, רגעי ההיי והקשיים, הפחדים וההתמודדויות ומלא הווי משפחתי שהוא רק שלנו, ויש את מה שחלקנו כאן, שבזכות הטכנולוגיה נקבל עליו תזכורת שנתית, בטח בדיוק בזמן שנטייל ונמציא את עצמנו מחדש, במקום אחר בעולם.

 Eat well, dance, travel often. #משפצדיקריועושהאתפורטוגל

ולסיכום מספר מילים חמות:

" אנחנו אסירי תודה לך על הכל ! "

מזמינה אתכם להישאר איתי בקשר

אני מטיילת וחוקרת את פורטוגל עבור משפחות מעל 10 שנים
ואשמח לעזור גם לכם לטייל ולהתאהב בה!

משפחות ממליצות על טיולים בפורטוגל

  • משפחה עם בני נוער והתמחות ב...יין

    המשפחה תכננה בעיקר לבקר בכרמים ובאחוזות יין , אך מכיוון שהילדים התלוו לסיור שילבנו גם הרפתקאות בטבע וגם חוויות עירוניות

    קרא עוד
  • משפחתה של קרן אלחדד עושה את פורטוגל מצפון לדרום

    טיול כל כך מגוון שהניב גיבוש וחוויות ! החל משמורת הטבע פנדה-ג'רש בצפון, טיול קניונינג בנחל , קייאקים , סדנת אפייה כמו פעם , פורטו וליסבון ולבסוף חופי הים הנפלאים של האלגרב . מה צריך יותר ?

    קרא עוד
  • המשפחה של עידו מטיילת בפורטוגל באקשן ובנינוחות

    משפחת צדיקריו חרשה את פורטוגל , רשמה ותיעדה את הטיול בצורה כל כך מיוחדת ומרתקת ! מוזמנים להציץ בפוסט הסיכום ובכמה תמונות משגעות :

    קרא עוד