לאושרית ולמאיר שני ילדים בגילאי שבע וחצי ועשר, הם חובבי טבע וים ובקשו לכלול גם את וגם את זה בטיול לא ארוך של שמונה ימים.

כך עשינו והתוצאה – התאהבות "קשה" ביוון ובאנשיה !

הם בקשו לשים דגש על בילוי של מספר ימים בטבע, באווירה אותנטית וכפרית, טיולי הליכה ברגל לא ארוכים , ולאחר מכן שהות באי יפה, חופים יפים , ים צלול והרבה שלווה (ולא הרבה נסיעות).

שידכתי להם את ארקדיה ההררית והיפה, את ניקוס החביב ואת טריפונס מורה הדרך ולבסוף שהות באי קפלוניה , האהוב עלי מכל איי יוון (בשלב זה…) . משפחת לוי חזרה מאושרת ומאוהבת ביוון ובפילוקסניה, האירוח היווני הידוע.

נטע שלום,

עכשיו שבועיים לאחר נחיתתנו חזרה ארצה מיוון אני מוצא סוף סוף את הרגע לשבת ולכתוב לך מכתב תודה זה.

נטע, בראשית הדברים תרשי לי ווידוי קטן, בתחילת ההתקשרות הייתה לי ולאושרית זוגתי, התלבטות רצינית האם להיעזר בשירותייך או שפשוט להסתדר לבד בכוחות עצמנו, בדיעבד כמה טוב שהחלטנו כן להיעזר בך.

החופשה הייתה מעולה ! אין מילים לתאר עד כמה חזרנו 'מבסוטים' ומאושרים- לא הצלחנו למחוק את החיוכים. הכול עבד נפלא וכל יום היה מושלם מקודמו.

יוון מדהימה והאי קאפלוניה מהמם בחופיו המדהימים, אנו והילדים נהנו מאוד! אי אפשר היה לבקש יותר מחופשה שכזו.

כתייר שטייל קצת בחייו אני יודע שבקלות אפשר לפספס את הכיף והיופי הזה בתלאות מסע מיותרות ולא להספיק את כל מה שהצלחנו, בזכותך כל יום בחופשה היה מלא וגדוש ועם זאת מהנה ומרגש.

אופן התכנון המעולה של החופשה שהחל מהאפיון שלנו כמשפחה בשאלון פתיחה ובשיחות יומיות התוהות על הפנטזיות שלנו, מה אנחנו אוהבים ומה אנחנו מעדיפים… והכול בסבלנות ויסודיות, נרקם לתוכנית מסע מושלמת בה כתבת את כל שלבי הטיול יום ביומו הכולל מפות מצורפות של האזור המסוים, חומרי רקע שונים וקישורים לאתרים חשובים ויעילים.

את ממש ניתחת את כל מה שרצינו מחופשה ושמת אותנו בדיוק במקומות הנכונים ביוון. ואם לא די בזאת את גם חיברת אותנו עם סוכן יווני מקומי, בינוס ניקולאוס, שארגן לנו את כל המלונות, המדריכים והאטרקציות כל זאת באופן מוצלח ללא תקלות.

כל מקום אליו הגענו ידעו מי אנחנו ותמיד חיכו לנו והשרות שקיבלנו היה ללא דופי! וזה לדעתי הרבה בזכות בינוס ניקולאוס. מעבר לכך הוא גם לקח אותנו באופן ספונטני ללא תשלום נוסף ככה סתם כי בא לו, לטיול בכפרים מקומיים, מקסימים ולא מתוירים.

ברור לגמרי שנחזור שוב ליוון, זו הייתה טעימה קלה והיא השאירה הרבה טעם של עוד. אין לי ספק שגם בפעם הבאה נעזר בשירותיך הטובים, הם שווים כל שקל !!

נטע, בשמי ובשם- נועה, עמית ואושרית אנו מודים לך מקרב לב ומקווים שהפעם הבאה תהיה ממש בקרוב,

תודה רבה!! -משפחת לוי"


שלחו לי עם שובם תמונות משגעות ומספר מילים חמות:

החופשה הייתה מעולה ! אין מילים לתאר עד כמה חזרנו 'מבסוטים' ומאושרים- לא הצלחנו למחוק את החיוכים. הכול עבד נפלא וכל יום היה מושלם מקודמו

מזמינה אתכם להישאר איתי בקשר

אני מטיילת וחוקרת את יוון עבור משפחות מעל 30 שנה
ואשמח לעזור גם לכם לטייל ולהתאהב בה!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "יוון עם ילדים ונוער "

משפחות ממליצות על טיולים ביוון

  • תמר , נעם והמתבגרים הצעירים בטיול עומק ביוון - בפלפונז ובקפלוניה

    ושוב חוזרים ליוון האהובה ! תמר , נעם והילדים נוסעים ליוון והפעם לפלפונז ולאי הקסום קפלוניה והרי התוצאות המדווחות לפרטים :

    קרא עוד
  • טיול משפחת קפלושניק לפלפונז

    טיול טבע עם הרפתקאות , טבע , נופים , אוכל טוב , ים , עיר יפה ומה עוד צריך כדי לגבש משפחה ?

    קרא עוד
  • תמר , אסף והילדים נוסעים לצפון יוון ומתאהבים

    יול עם ארבעה ילדים מגיל 6 ועד גיל 17.5 הוא לא דבר פשוט ..ועוד בקצה העונה , בסוף אוקטובר , אך יוון עשתה זאת שוב וספקה מענה מעולה לכל בני המשפחה

    קרא עוד