יעל ומשפחתה (ילדים בגילאי 14, בת מצווה ו 8 ) מטיילים בסגנון ייחודי להם . אוהבים לחוות את המקום לעומק , ללמוד , לטייל , לישון במקומות נעימים ומלאי השראה .

ליעל ומשפחתה כבר תכננתי טיול לדרום אפריקה , אז כבר קצת הכרתי את המשפחה … הפעם הטיול תוכנן עם הפנים לבת מצווה של עמית .  המסלול כלל את ליסבון , האי סאו מיגל שבאיים האזוריים , פורטו , מרכז פורטוגל ואזור כפרי הצפחה , ליסבון וסינטרה ולקינוח חופי הים שבאלגרב . לכבוד הבת מצווש הזמנו דרך הילה – סדנת ריקוד פלמנקו וגם סדנת הדפס !  ראו סיכום טיול ששלחה לי יעל :

היה טיול מדהים, ממש. ארוך, ומנתק, חופש אמיתי. אם חשבתי שאי אפשר להעלות ברמה אחרי דרום אפריקה, הטיול הזה לא היה פחות טוב אולי אף יותר .תודה רבה על התכנון, הוא היה מושלם!

סאו מיגל אי פשוט מדהים, מאד מאד אהבנו אותו. ישנו במקום מקסים , מעין חווה אורגנית עם אנשים מקסימים, הזמנו אצלם ארוחת ערב שישי מאד מיוחדת, מנהלת המקום היא מדריכת יוגה, מקום פשוט ומקסים. שם עשינו פעילות קאניוניג ושחייה עם דולפינים באוקינוס שהיו רגעי השיא בטיול.

לגבי היבשת עצמה, מאד אהבנו את פורטו וגם ליסבון. פורטו אפילו קצת יותר. בליסבון תומר הלך עם הבן הקטן לאושינריום בליסבון והם מאד נהנו, למרות שהיינו כבר בהמון אקוואריומים בכל מיני מקומות ואנחנו לא מתלהבים מזה, הם ממש התרשמו ממנו. היום האחרון בליסבון קצת נמרח, ולבנים שלי אין כל כך סבלנות להסתובב בעיר, אז התבאסתי שלא הלכנו גם למוזיאון המדע שקראתי עליו המלצות.

עצרנו גם בקשקאיש שהיה מקסים. מנזרה לא התלהבנו.מאד אהבנו את כפרי הציפחה , המון תודה על ההמלצה . היום של ההליכה במים והטיול בכפרים גם היה רגע שיא בטיול, המדריך היה מקסים , היינו רק אנחנו אתו מהבוקר ועד 20:00 בערב. הפעילות היתה מאד כיפית.

ישנו בהמלצתך בכפר ציפחה . הבקתה הייתה קצת קטנה אבל כל המקום מקסים. אז תודה על ההמלצה.

תודה גם על ההמלצה לישון בלאגוש, לקחנו טיול בסירה לתוך המערות שהיה מקסים, העיר שם גם מקסימה בערב , ומקום הלינה שהמלצת היה מדהים, לא ציפינו . שידרגו אותו לווילה עם 4 חדרים שינה ומרפסת שפונה לבריכה, ממש אחוזה, היה מאד מפנק.

הכי אהבנו את סאו מיגל, לאגוש, פורטו וליסבון.

בליסבון עשינו את הסיור עם נימי חינמי, היה נחמד כי זה היה בתחילת הטיול. הסיור עם עומר חינמי בפורטו היה יותר נחמד, קבוצה יותר אינטימית והמדריך היה ממש חמוד.

תודה גם על ההמלצה על הילה והסדנאות המקסימות . כל ההמלצות שלה היו מדויקות.

מבחינת גלוטן , היה מאד נוח (ביתי עמית היא צליאקית), יש יחסית מודעות גבוהה למדינות אחרות.

אז שוב המון המון תודה, אין ספק שתכנון מוצלח עושה את הטיול, חוץ מאולי ככה יומיים שקמנו מאוחר ולא התארגנו נכון, כל הימים היו יותר ממושלמים, כולנו מאד מאד נהנו. מתבאסים שנגמר☹

יעל

ולסיכום מספר מילים חמות:

" היה טיול מדהים, ממש. ארוך, ומנתק, חופש אמתי "

מזמינה אתכם להישאר איתי בקשר

אני מטיילת וחוקרת את פורטוגל עבור משפחות מעל 10 שנים
ואשמח לעזור גם לכם לטייל ולהתאהב בה!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "פורטוגל עם ילדים ונוער "

משפחות ממליצות על טיולים בפורטוגל

• משפחה עם בני נוער והתמחות ב...יין

המשפחה תכננה בעיקר לבקר בכרמים ובאחוזות יין , אך מכיוון שהילדים התלוו לסיור שילבנו גם הרפתקאות בטבע וגם חוויות עירוניות

קרא עוד
  • משפחתה של קרן אלחדד עושה את פורטוגל מצפון לדרום

טיול כל כך מגוון שהניב גיבוש וחוויות ! החל משמורת הטבע פנדה-ג'רש בצפון, טיול קניונינג בנחל , קייאקים , סדנת אפייה כמו פעם , פורטו וליסבון ולבסוף חופי הים הנפלאים של האלגרב . מה צריך יותר ?

• המשפחה של עידו מטיילת בפורטוגל באקשן ובנינוחות

משפחת צדיקריו חרשה את פורטוגל , רשמה ותיעדה את הטיול בצורה כל כך מיוחדת ומרתקת ! מוזמנים להציץ בפוסט הסיכום ובכמה תמונות משגעות :