איריס ומשפחתה חזרו מטיול מופלא באיסלנד . הם עשו הפתעה לבנם וגילו לו את היעד רק בדרך, שמעו סיפור :

"היי נטע,

אז ככה, לפני שאתחיל לשתף בחוויות הטיול רציתי לשתף בחוויות ההפתעה (מצרפת לך תמונה),שהרי כמובן הילדים חשבו שטסים ליעד אחר ובשדה"ת התברר להם שהכיוון הוא בכלל איסלנד, היו לגמרי מופתעים לטובה ואגב,עד לרגע זה הבן שלי לא מאמין שטייל באיסלנד (אמר שיחזור לשם ואפילו לגור ולעבוד  ).

בנוגע למסלול הטיול, כל האתרים בהם ביקרנו, המפלים, המעיינות, הקרחונים השאירו אותנו פעורי פה לנוכח הטבע המטורף שיש במדינה,כמויות המים האדירות והמרחבים העצומים במהלך המסלול ביקרנו בהמון מפלים וכל פעם מחדש נפעמנו מגודל ועוצמת המפל ולא חשבנו שיש יותר מכך, לדוגמא כשהיינו בגולפוס, לא חשבנו שגודפוס יהיה עוצמתי יותר ממנו.

כל האתרים שביקרנו בהם היו מרהיבים, הגייזר אזור אגם מיוואט (טיפסנו על הרי הגעש) והשטח עם הפעילות הגיאותרמית שהיה מדהים (חוויות שלא ניתקל בהם במדינות אחרות),צוק דירהולי,הצלחנו אפילו לראות כלבי ים לאחר חיפושים נואשים.

היה קר בטירוף בצפון (אפילו בעלת הצימר אמרה לנו שזהו קיץ קשה עבורם)מקומות הלינה היו מצוינים אחד אחד, מארחים אדיבים מאוד, ובכלל מאוד מסבירי פנים לתייר באיסלנד (ברחובות, באתרים, בחנויות).

לגבי האטרקציות, כל האטרקציות היו חוויותיות מאוד, החל מהלגונה, שאגב השתדלנו לבקר בדי הרבה מרחצאות והמרחצאות שביקרנו בהם הכי הרבה היו דווקא בהוסוויק שבכלל לא היו בתכנון,שייט הלגונות היה מרהיב (מזל ששיניתי את ההזמנה לזודיאק), שייט הלוייתנים גם כן היה מוצלח (חוץ מזה שהיה קר בטירוף וקצת גשום).

מובן שעצרנו וסטינו לעיתים גם הדרך (פיקניקים, קפה וכו'), חלק מהחוויה.כפי שאת זוכרת, לא לנו בבתי מלון אלא רק בצימרים, הצימרים היו ברמה מאוד גבוהה, מאובזרים בכל מה שצריך, מבחינת מיקום…חלום (מבודדים, לעיתים ליד נהר).

קניות של מזון היו זמינות כמעט בכל מקום (פרט למחירים הגבוהים) בכל ימות השבוע כולל בימי ראשון. קניות – לא יודעת מי אמר שאין מה לקנות באיסלנד, אבל כמובן שאצלי לא וויתרו על חווית הקניות כשהגענו לרייקייאויק ..

גם בעיר המלון היה ממוקם בדיוק במרכז הרחוב הראשי (שאת זה בכלל לא ידעתי ויצא לטובה), קרוב להכל, דירה מרוהטת, מאובזרת מא-ת.

לסיכום היה טיול מדהים, מלא חוויות וכל זאת כמובן ייאמר לזכותך ולתכנון המוצלח , בטוחה שנחזור לשם לטיול נוסף במהרה. כותבת לך ומתרגשת כאילו מחר נוסעת שוב….

ושוב תודה רבה מכולנו, שנה טובה וניפגש בתכנון הטיול הבא (אפריקה)

משפ' אחדות

ולסיכום מספר מילים חמות:

" תודה רבה מכולנו, שנה טובה וניפגש בתכנון הטיול הבא "

מזמינה אתכם להישאר איתי בקשר

אני מטיילת וחוקרת את איסלנד עבור משפחות מעל 12 שנים
ואשמח לעזור גם לכם לטייל ולהתאהב בה!

משפחות ממליצות על טיולים באיסלנד

  • משפחת לרנר באיסלנד

    נטע פנתה אלי שאעזור לה ולמשפחתה בתכנון טיול לאיסלנד היא רצתה להיות מעורבת בכל הפרטים ואכן כך עשינו :

    קרא עוד
  • אבי, אפרת והילדים מטיילים באיסלנד

    משפחה הרפתקנית שאוהבת לטייל ושום קושי לא יעמוד בפניהם. הם טרקרים מושבעים וכמה שיותר מאתגר ויותר קרוב לטבע, יותר טוב .

    קרא עוד
  • טיול משפחת שוננפלד לאיסלנד

    שרונה גידי והילדים נועה , רועי ומעיין החליטו לנסוע לטיול משפחתי באיסלנד. עבודת התכנון הייתה מורכבת ומרתקת והתוצאה לפניכם...

    קרא עוד