כפי שכבר הכרזתי באתר זה, העיירה גרינדלוואלד חביבה עלי ביותר כמקום נופש למשפחות עם ילדים קטנים וגדולים. יש בה אינסוף פעילויות טיולים ורכבלים.
בקיץ מציע האזור נופים מרהיבים ועוצרי נשימה, עליה לגובה 3500 מטר, טיול בתוך קרחון ענק, טיולי אופניים, טיולים רגליים ועוד.כדי למצות את המיטב שבה , כדאי לשכור דירה/צימר נאה, להתמקם בו למשך שבוע ולהרגיש היידי בת ההרים.בחירת הצימר חשובה מבחינת המיקום יחסית למרכז הכפר, בחירת החלק העליון או התחתון של הכפר, נוף הפונה לאייגר וכמובן הגודל, האבזור והמחיר.פיתחתי "מומחיות" בקשר לכפר בשל הביקורים החוזרים שלי בו . אשמח לחלוק איתכם ידע זה ולסייע לכם לבחור , במסגרת תכנון הטיול בשוויץ ובגרינדלוואלד, את הבית שלכם !

הנה מספר דוגמאות:

הבקתה המקסימה של רון וגודרון בעיירה גרינדלוולד (Grindelwald):
הבקתה מושכרת על בסיס שבועי. יש בבקתה שלוש דירות כאשר בכל בקתה שני חדרי שינה מרווחים, מטבח מודרני עם כלי מטבח, סלון גדול, פינת אוכל, שני חדרי שירותים, מקלחת, גינה מקסימה, נדנדות לילדים, ברביקיו, ואפילו פסנתר.בבקתה שני מסכי טלוויזיה HD KCD ענקיים, לווין עם כ- 1000 ערוצים.
כל בקתה מתאימה ל- 4-6 איש. הבקתה ממוקמת כ- 100 מטר מתחנת הרכבת גרונד (Grund), ממנה יוצאות רכבות להרים בסביבה, כולל לפסגת יונגפראו. בסמוך לגינה  מסתיים אחד ממסלולי הסקי בחורף, ומשם עולים ברכבת לפסגת קליינה שיידג (Kleine Sheidegg) או ברכבל למנלישן (Maenlichen).
בחורף יש כאן אזור סקי מעולה, בית ספר לסקי מפורסם בשוויץ, מסלולים מגוונים באורך של מאות ק"מ, שחורים, אדומים ירוקים וכחולים. באזור יש גם מצנחי רחיפה, טיולים רגליים, קרוס קאנטרי, בריכת שחיה מחוממת ועוד. בעלי הבית מעמידים לרשות האורחים, ללא תשלום, מזחלות שלג וציוד סקי.

הבית של Ueli ו- Bea בגרינדלוואלד יפה, נוח, נקי (כמו בית שוויצרי) ובעל מטבח מאובזר יותר משלי בבית.יש לו חצר נעימה והכל משקיף לנוף הנהדר של האייגר.

להזמנת מקומות לינה נוספים בגרינדלוולד שוויץ ללא עמלה דרך בוקינג לחצו כאן

אשמח במסגרת תכנון הטיול המשפחתי לשוייץ, לבחור איתכם את מקומות הלינה המשפחתיים .
שלכם,
נטע

מזמינה אתכם להישאר איתי בקשר

אני מטיילת וחוקרת את שוויץ עבור משפחות מעל 12 שנה
ואשמח לעזור גם לכם לטייל ולהתאהב בה!

מאמרים והמלצות לטיולים בשוויץ

  • שוויץ למשפחות

    שוויץ באמת שונה מארצנו הקטנטונת ולמרות הגלובליזציה לא נראה שזה עומד להשתנות. השוויצרים עם עקשן ונראה שבמקרה דנן זה פועל לטובתנו. הם שומרים על ארצם ועל פניני התיירות והנופים שלה

    קרא עוד
  • בתים וכפרי נופש מקסימים בשוויץ

    כפרי הנופש בשוויץ, שנסעתי לראות במו עיני , אינטימיים והדירות מאורגנות להפליא

    קרא עוד