"הילדים סיכמו:  ה- טיול"
משפ' רובינשטיין

נורבגיה

תכנון טיולים לנורבגיה למשפחות בהתאמה אישית

נורבגיה  היא יעד נהדר למשפחות אוהבות טבע יפהפה ושפע של פעילויות ! 

המים והירוק, הפיורדים והקרחונים, הזוהר הצפוני, ההרים, המפלים וגם הערים – עם שפע אינסופי של אתרים עוצרי נשימה, הפזורים במרחקים עצומים זה מזה.
נכון שלא תמצאו בה הרבה מסעדות מפוארות ומפנקות , אנשים חמים כמו באגן הים התיכון או מלונות מפוארים, אך יש בה נופים מדהימים, אנשים חביבים, הגונים וחרוצים,שפע של טבע ומים, פיורדים, קרחונים, אגמים, מפלים, צוקים, חוות מלבבות והכל אמיתי ולא מתועש. בניגוד לדיעה הרווחת כי בארצות הסקנדינביות הכל יקר, ניתן בהחלט לטייל בתקציב הגיוני. השינה היא בד"כ בצימרים ובבתי חווה ואת הארוחות מכינים לבד. כמעט שאין מסעדות ובערב כל אחד ספון בביתו, מה שמחזק את הגיבוש המשפחתי!
חשוב לתכנן מסלול עשיר אך לא מדי עמוס, ולמצוא פתרונות יצירתיים לקיצור זמני הנסיעה. 

אין ספק ש …הגעתם למקום הנכון ☺

מאמרים והמלצות לטיולים בנורבגיה

  • נורבגיה למשפחות

    נורבגיה למשפחות - מה יש בה? נופים מדהימים, אנשים חביבים, הגונים וחרוצים,שפע של טבע ומים, פיורדים, קרחונים, אגמים, מפלים, צוקים, חוות מלבבות והכל אמיתי ולא מתועש

    קרא עוד
  • מקומות לינה מיוחדים בנורווגיה

    במהלך תכנון טיולי המשפחות לנורבגיה וגם במסעותי , נתקלתי בסוגים שונים של מקומות לינה . חלקם פשוטים ונעימים וחלקם ממש יפים ומעוררי השראה !

    קרא עוד
  • נורבגיה - שמורת יוטונהיים

    נסענו לבדוק את אזור הפארק הלאומי יוטונהיים (Jotunheim)  כאחד מיעדי הטיול בנורבגיה ומצאנו שהוא נפלא למשפחות !

    קרא עוד

שאלות נפוצות

  • החודשים יולי-אוגוסט הם המתויירים ביותר . יש להזמין מקומות לינה זמן רב מראש למקומות הפופולאריים . עדיין כדאי לקחת בחשבון שיכול להיות קר וגשום ויכול להיות חם ונעים – אז לארוז לכל מזג אויר..

  • נורבגיה ארוכה  מאוד והנסיעה בכבישים איטית .על מנת ליהנות ממנה בצורה טובה, אני ממליצה לנסוע לשבועיים לפחות . אפשר לקצר מרחקים באמצעות טיסות פנים ותכנון נכון של יעד הנחיתה וההמראה . חשוב לבחור את היעדים בתוך נורבגיה , כדי לא לבלות את כל הטיול בנהיגה.

  • אני ממליצה לטייל בנורבגיה עם ילדים בגיל הנעורים , אבל ברור  שגם קטנים יהנו.

    נורבגיה נהדרת לחובבי טבע וטיולים ! מסלולי הליכה יפהפיים לכל גיל וכושר , טיולים על קרחונים , רפטינג , מערת קרח , שייט בפיורדים , קייאקים מכל סוג , דייג, אופניים, סוסים , לונה פארק , ועוד ועוד 

  • לדעתי וגם לדעת רוב המשפחות המטיילות – כל מה שקשור בקרח ובקרחונים ובעיקר טיול ההליכה על הקרחון !

  • כאן אני לא אשת בשורות . הקולינריה בנורבגיה לא מפותחת במיוחד  ומחירי המסעדות יקרים . מצד שני יש שפע של מזון ברשתות הסופר במחירים סבירים ובאיכות גבוהה. מומלץ להכין לבד ! 

מלונות מומלצים בנורבגיה

משפחות ממליצות

"כפי שהילדים סיכמו ה- טיול ! רוצים להגיד תודה תודה תודה רבה ומקווים שעוד יפגשו דרכינו"
טיול משפחת רובינשטיין לנורבגיה

"כפי שהילדים סיכמו ה- טיול ! רוצים להגיד תודה תודה תודה רבה ומקווים שעוד יפגשו דרכינו"

בחרנו להגשים חלום ולשם כך החלטנו להיעזר באדם מקצועי שיכוון רויטל פנתה אלי בתחילת העונה , כמו שאני אוהבת, כדי שיהיה לנו זמן לתכנון מוקפד ומפורט ואכן כך היה. אני חושבת שההשקעה הצדיקה את התוצאה.

המון המון תודה על הארגון המצוין ועל הסבלנות להתאים את הטיול לצרכים הספציפיים שלנו
נורבגיה עם ילדים גדולים בנינוחות ובשלווה

המון המון תודה על הארגון המצוין ועל הסבלנות להתאים את הטיול לצרכים הספציפיים שלנו

משפחה עם מתבגרים וחייל אחד חוגגת יום הולדת עגול לאבא - בנורבגיה

היה טיול מדהים. תודה!!
המשפחה של ענת בטיול הרפתקני לנורבגיה

היה טיול מדהים. תודה!!

משפחה הרפתקנית עם ילדים בגילאי 16,14,7 חובבת טיולי טבע ומסלולי הליכה בטיול מקיף ומרתק ברחבי נורבגיה

היה פשוט מושלם !
השף ערן שוורצברד חגית והילדים נוסעים לנורבגיה לטבע , נופים ואוכל

היה פשוט מושלם !

השף קונדיטור ערן שוורצברד, חגית והילדים נסעו לבקר בנופי נורבגיה, בטבע , בקרחונים ובמפלים וגם לטעום מהמאכלים והמצרכים המקומיים

בד"כ  אנו מארגנים לבד את המסלול  בטיולים בחו"ל וכו', והפעם לנורבגיה- זה היה פשוט מאוד מאוד קשה והשירות שלך עשה הבדל משמעותי מאוד
משפחת ד' מטיילת בנורבגיה

בד"כ  אנו מארגנים לבד את המסלול  בטיולים בחו"ל וכו', והפעם לנורבגיה- זה היה פשוט מאוד מאוד קשה והשירות שלך עשה הבדל משמעותי מאוד

טיול משפחתי לנורבגיה זוג הורים , שני מתבגרים בני 14,ו-11.5 וצעירונת בת 2.5 מטיילים בנורבגיה ומשלבים פעילויות לכל המשפחה !

לחיי הטיולים

נוסעים בקרוב? תשמחו לעזרה בתכנון?
אתכנן אתכם מסלול טיול בנורבגיה שיותאם לקצב שלכם, לצרכים שלכם, לאהבות שלכם ולמאפיינים הייחודיים של המשפחה שלכם.
אני מטיילת וחוקרת את נורבגיה  עבור משפחות מעל 14 שנה
ואשמח לעזור גם לכם לטייל ולהתאהב בה !

קבוצת נורבגיה עם ילדים ונוער בפייסבוק

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Error: Cannot call API for app 1537097573057032 on behalf of user 10222487099840597
Type: OAuthException

Join us on Facebook

4 months ago

היי, האם קיימת טיסה ישירה לנורווגיה? תודה למשיבים ... See MoreSee Less

Comment on Facebook

לא

לא קיימת וגם לא מתוכננת ישירה בעתיד הנראה לעין

5 months ago

ב- 7 באוקטובר ב07:00 היינו בספארי בשמורת נמביטי בדרום אפריקה עם הנוער שלנו. חנן הצליח להתחבר לאינטרנט כי רצה לסמן את מסלול הספארי מידי יום ואז חוורו פניו . הוא לא אמר לנו דבר , אבל בארוחת הבוקר כבר אמר שקורה משהו . אני הגבתי בחוסר אמון , אבל הוא בשלו - הפעם באמת קורה משהו . מאותו רגע עברנו מגן עדן לגיהינום . ארזנו ונסענו ליוהנסבורג , שתקנו כל הדרך וכשהגענו למקום הלינה כבר ידענו .. אורי ידע שחברה' שלו לצבא כבר אינם בין החיים , אחותי שולחת לי הודעות לא לחזור ...אבל ברור שחזרנו , לעולם שהשתנה , שכבר לא יהיה אותו דבר .למחרת כבר התיצבתי בחמ"ל של אחים לנשק והתחלתי לטפל בבקשות של חיילים ומשפחות לציוד , לבגדים , לנעליים, לאוכל ומה לא . הנוער התייצב לצבא ומאז אני מתרוצצת בין ההתנדבויות השונות ומחכה שיקרה משהו ומה בקשר לטיולים ? מובן שהטיול המקסים נשכח כלא היה ( יום אחד אכתוב עליו פוסט יפה ) , מי חושב עכשיו על טיולים ? למרות שקראתי היום שפרופסור יורם יובל כתב שהדרך לצאת מהדיכאון היא לתכנן משהו לטווח הרחוק , כמו טיול ...אז אני כאן ואם זה עשוי לעזור למישהו לתכנן טיול לנורבגיה לטווח הרחוק , אשמח . קוראים לזה אסקפיזם? נורמאליות ? הלואי שנוכל לחזור אי פעם לשפיות , לטיולים , לסקרנות ולחיבורים המשפחתיים . ובינתיים -קצת תמונות מהקטיף וגם תודה די מוזרה שקיבלתי מחייל שסייעתי לו להשיג נעליים ...שלכם , נטע ... See MoreSee Less

ב- 7 באוקטובר ב07:00 היינו בספארי בשמורת נמביטי בדרום אפריקה עם הנוער שלנו. חנן הצליח להתחבר לאינטרנט כי רצה לסמן את מסלול הספארי מידי יום ואז חוורו פניו . הוא לא אמר לנו דבר , אבל בארוחת הבוקר כבר אמר שקורה משהו . אני הגבתי בחוסר אמון , אבל הוא בשלו - הפעם באמת קורה משהו . מאותו רגע עברנו מגן עדן לגיהינום . ארזנו ונסענו ליוהנסבורג , שתקנו כל הדרך וכשהגענו למקום הלינה כבר ידענו .. אורי ידע שחברה שלו לצבא כבר אינם בין החיים  , אחותי שולחת לי הודעות לא לחזור ...אבל ברור שחזרנו , לעולם שהשתנה , שכבר לא יהיה אותו דבר .
למחרת כבר התיצבתי בחמל של אחים לנשק והתחלתי לטפל בבקשות של חיילים ומשפחות לציוד , לבגדים , לנעליים, לאוכל ומה לא . 
הנוער התייצב לצבא ומאז אני מתרוצצת בין ההתנדבויות השונות ומחכה שיקרה משהו 
ומה בקשר לטיולים ? מובן שהטיול המקסים נשכח כלא היה ( יום אחד אכתוב עליו פוסט יפה ) , מי חושב עכשיו על טיולים ? למרות שקראתי היום שפרופסור יורם יובל כתב שהדרך לצאת מהדיכאון היא לתכנן משהו לטווח הרחוק , כמו טיול ...
אז אני כאן ואם זה עשוי לעזור למישהו לתכנן טיול לנורבגיה לטווח הרחוק , אשמח . קוראים לזה אסקפיזם? נורמאליות ? הלואי שנוכל לחזור אי פעם לשפיות , לטיולים , לסקרנות ולחיבורים המשפחתיים .
 ובינתיים -קצת תמונות מהקטיף וגם תודה די מוזרה שקיבלתי מחייל שסייעתי לו להשיג נעליים ...
שלכם , נטעImage attachmentImage attachment
8 months ago

היי צהריים טובים!האם 10 ימים עד 14 ימים מתאים לחוות את כל נורווגיה? אשמח לתכנית טיולים שהייתי והדבר הכי חשוב אם זה מתאים לנסוע זוג פלוס ילד בן שנתיים ושנה? ... See MoreSee Less

Comment on Facebook

לא, שבועיים זה לא מספיק לכל המדינה. סיימנו עכשיו קצת פחות מ-3 שבונות בקראוון, עם ילדים בגילאי 8, 4.5, 1

בלי הצפון

את כל נורווגיה לא מספיקים גם בכמה גיחות...קיץ שעבר חודש הספקנו אוסלו - כל המרכז והפיורדים ועד לופוטן וחזרה לאוסלו. עם ילדים בגיל 9 עד 14. ועדיין לא ראינו והיינו בכל המקומות שרצינו, מזא וילדים משנים תוכניות תוך כדי תנועה. שבועיים זה אחלה למרכז ומשאיר טעם של עוד לאזור אחר.

We did Norway with a 18 month old in 10 days. We flew to trondheim for a couple of days. Train to bodo. 10 hours but amazing views. Boat to the Lefoten islands for 5 days. Flight from bodo to Oslo for 3 days. Amazing trip. Was May I think.