אורית סגרה את גן הילדים ,אותו ניהלה , אחרי עשר שנות עבודה ללא יום חופש ובחרה לצאת למסע עם בנה בן ה 12 ואמה שהצטרפה בדרום אפריקה . היא רצתה לחוות את דרום אפריקה האמתית , להתחבר לאנשים , להבין את הארץ , להיות בטבע ולעשות כיף גם לבן וגם לסבתא.
אורית מתארת את המסע בדרכה המיוחדת , המתלהבת , הבוחנת והאוהבת
בחרתי קטעים יפים ומרגשים מתיאור המסע :

חזרתי מאפריקה…אפריקה שלי…תמיד תהיי בליבי… מדינה של ניגודים וקוטביות מטורפת…מדינה שמשאירה אותי נפעמת מול גדולתו של היקום תפארתו וכל הדרו כמו שאלוהים ברא אותו כמו שכתוב בתורה.. מדינה כזו שרק 20 שנה עברו מימי האפרטהייד שלה שעדיין מסתננים להם בשיחות עם בני העם…לבנים ממוצא בורי , לבנים ממוצא אנגלי , שחורים מ-9 שבטים ואינסוף מהגרים מכל מדינות אפריקה.. ההודים הפקיסטנים הבודהיסטיים… צבעוניים תערובת שלא נגמרת וסבוכה באינסוף קשרים קטנים לא סתם נקראת ארץ קשת בענן.

נסעתי לדרום אפריקה ממש במקרה כי הבן שלי ביקש לנסוע לשם מתנת בר מצווה. לאחר 8 חודשי תכנונים ואמא שהפתיעה והחליטה גם להצטרף לטיול נסעתי למדינה שבעיניי ובעיני רוב מי שדיברתי איתו כולה מדבריות חיות ושבטים מפוזרים.

אני כותבת כאן למען כל אלו שמחפשים לנסוע למקום שבאמת לדעתי האחרון בעולם שמצליח לשמור על צביונו בציויליזציה שכופה עלינו שינויים….החיילים המשוחררים שמחפשים אטרקציות שקט וריגושים…אתם שמחפשים יעד מרגש באמצע החיים ואתם שחושבים שכבר ראיתם הכל..

אם אתם מוכנים לחוויה שייקח לי עוד הרבה זמן לעבד ולעכל אותה לכו על זה

 

מה יש שם ? שואלים…

בקתות חימר וקש וחוות עם וילות מטורפות, שבטים לבושי פרוות ועורות וחנויות מותגים מכל הסוגים, בקרים ולילות שצונחים גם ל5 מעלות וימים של 40 מעלות שאת מרגישה מרוב חום שאין אויר, ארוחת בוקר שכוללת מז (דייסת תירס טחון) שמבושלת בקדרה על מדורה וארוחת גורמה בה השף מסביר לפני כל מנה מה אוכלים, מים מלוכלכים שנלקחו מבאר ומים מינרליים בבקבוקים, סוואנות יבשות מדבריות וגונגלים ירוקים ענקיים סבוכים… חיפושית זבל שמגלגלת כדורי בוץ והיפופוטמים במשקל טונות..שקיעות וזריחות שצובעות נופים מטורפים שממחישים את גדולתו של היקום וכמות כוכבים שלא ראיתי בחיי..ילדים ברחובות העיר הגדולה שמבקשים כסף לקנות אוכל ובעצם רוצים סמים…ואנשים שעובדים קשה מאוד כדי לכלכל את משפחתם.

הכל ראיתי בה לא נשאר כלום ברשימת הבריאה שנסתר מעיני…מופלאה מדהימה כזו שכל שעה ביום בה מציגה עולם אחר.

יצאתי למסע ארוך וחזרתי מלאה יותר אוהבת יותר מוקירה יותר שמחה יותר שלווה יותר שלמה יותר ואני משתפת כאן ביומן המסע שלי לכל אלו שרוצים עוד מהחיים ולהוקיר תודה לבעלי שדחף אותי לצאת לטיול הזה ואליו אל משפחתי ואל חבריי אני חוזרת עם מסר מאלוהי הבריאה : אני אוהבת אותכם כ"כ.

אורית כתבה לי נרגשת במהלך המסע " אני לא יכולה להכיל את התחושות וכמות ההרפתקאות במילים, רק אומר שהלב שלי מחייך ואוהב את החיים בדיוק כמו שרציתי ..

נטע, אני עושה את מסע חיי גם עם עצמי וגם עם אמא שלי ובני . תודה שלקחת בזה חלק ומבטיחה לשתף בהכללל כשאחזור

וכך עשתה .. ואני הייתי נרגשת כמעט באותה מידה !!

מזמינה אתכם להישאר איתי בקשר

אני מטיילת וחוקרת את דרום אפריקה עבור משפחות מעל 12 שנה
ואשמח לעזור גם לכם לטייל ולהתאהב בה!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "דרום אפריקה עם ילדים ונוער "

משפחות ממליצות על טיולים בדרום אפריקה

  • משפחת עוז נוסעת לדרום אפריקה

    אורלי ואורן ושלושת ילדיהם עומרי בן ה- 17 , ענבר בת ה -15 ונטע בת ה- 10 חזרו מטיול מרתק לדרום אפריקה עם עיניים נוצצות ושמחה בלב .

    קרא עוד
  • טיול עומק לדרום אפריקה ומפלי ויקטוריה עם בני 17, 12 ו - 9

    משפחת הדר בחרה לעשות טיול עומק עם בני הנוער שכלל את הקרוגר, דרך הגנים , קייפטאון ומפלי ויקטוריה . הם בחרו במגוון הרפתקאות ואפילו שחו בבריכת השטן שבקצה המפלים !ראו תובנות ותמונות משגעות:

    קרא עוד
  • משפחה עם ילדים בוגרים עושה את דרום אפריקה לאורך , לרוחב ולעומק

    במשפחה של סיגלית ילדים בגילאי 26, 22 ו 17 . איזה כיף שכולם מתקבצים לנסיעה משפחתית !

    קרא עוד