לכל המגיעים לבקר בברצלונה ויכולים להקדיש מספר ימים נוספים, מומלץ להגיע לקוסטה ברווה.


אזור הקוסטה ברווה הינו חלק מקטלוניה ונמתח לאורך חוף הים התיכון מהעיירה Blanes בדרום ועד לעיירה Portbou השוכנת על קו הגבול עם צרפת.


האזור משופע בחופים, מפרצונים יפים, צוקים, עיירות חמודות ואטרקציות למשפחות. מרחק הנסיעה מברצלונה הוא כשעה לחלק הדרומי וכשעתיים לחלק הצפוני.


הזמן המתאים להגיע לקוסטה ברווה הוא בחודשים יוני או ספטמבר-אוקטובר. במהלך יולי-אוגוסט האזור מלא בתיירים מכל רחבי אירופה. למי שרגיש לצפיפות , מומלץ לתכנן בהתאם.


האזור היפה ביותר בקוסטה ברווה הוא מהעיירה Tossa De Mar וצפונה. הדרך מתפתלת לה לאורך החופים ובינות למפרצונים והיא שובת לב! כדאי להתרחק מהעיירות הגדולות ולהעדיף את הקטנות כגון Tamariu וכמובן Cadaques







מאחורי הפרצה בחומה שבטוסה…



נחבא לו מפרץ יפהפה!




אהבנו את Tossa de Mar , שלה עיר עתיקה וחביבה וחוף נעים ומפרץ חבוי , את Tamariu הקטנה והמפרץ שובה הלב שבה.














כיף לטייל ברחובות טוסה



            לטפס למצודה



       ולנסוע בין המפרצים



       מפרץ טמריו הקטן והיפה



         בוילה של אורן



          ושוב במפרץ טמריו




כדאי להשתכן ליום יומיים בקדקז . האוירה במקום בוהמיינית עדיין כפי שהייתה בימים בהם דאלי חי כאן והוא פיקאסו, מירו, אוטרילו, מקס ארנסט ומאן ריי קיבלו השראה ליצרותיהם מהפשטות והיופי של האזור. כדי לבקר בבית של דאלי בפורט ליגת הסמוכה, חשוב להזמין מקום מראש , שכן הסיור נערך בקבוצות קטנות של 8 איש בכל קבוצה ומספר המקומות ליום מוגבל .









           האוירה קסומה
 

          בקדקז היפה




מקדקז אפשר לצאת למספר טיולים יפים בסביבה הקרובה. כדאי מאד לטייל לצוק CAP DE CREUS, הנמצא בלב שמורת טבע יפה שמהווה את החלק המזרחי ביותר של הרי הפירנאים ושל חצי האי האיברי. בקצה הצוק מתנוסס מגדלור דרמטי והנופים הנשקפים מכאן הם מהיפים בקוסטה ברווה. מגדלורים נראים לי תמיד רומנטיים ומזכירים לי סיפור ילדות על הילדה שחיה במגדלור עם אביה והצילה ספינת נוסעים בליל סערה…בקצה הצוק יש מסעדה /בית קפה חביבים משרתים את המטיילים. הנופים משם משגעים והאוירה מענגת במיוחד!

אפשר גם לטייל למנזר סנט פר דה רודס . הנוף הנשקף משם הוא אחד המדהימים בקוסטה ברוווה והדרך , בשמורת הטבע המובילה אליו, יפהפיה.









           צוק Cap De Creus


           הדרך למנזר



      סנט פר דה רודס




מומלץ ביותר לבקר במוזיאון התאטרון של דאלי בפיגרס. הסוריאליזם המוזר של דאלי לא תמיד ברור לכל נפש ולכן מומלץ לקבל הדרכה טובה , באמצעותה אפשר לרדת לנבכי נפשו של האמן ולהנות מיצירותיו…כדאי מאד להכנס גם לתערוכת התכשיטים המדהימה פרי עיצוביו, הנמצאת בבנין הסמוך וכלולה במחיר הכרטיס.








 


   לא לוותר על מוזיאון דאלי בפיגרס!








אתר המוזיאונים – אתר הבית/מוזיאונים – http://www.salvador-dali.org/museus/en_index.html


מגוון האטרקציות לילדים גדול. הים וחופיו מספקים אינספור פעילויות וסוגי ספורט:קיאקים, סקי מיים, גלישת רוח, שייט וקטמרנים, צלילה עם שנורקלים ועם מיכלים, טיולי סירות רצפת זכוכית לאיי מדס ועוד.


אפשר לשכור אופניים, מטוסים זעירים, קרטינג, להשתעשע בפארקי חבלים ואומגות ובפארק מיים ועוד..

ולסיום איך אפשר בלי ברצלונה המרתקת?











     

לגבי אפשרויות לינה בקוסטה ברווה ובברצלונה – לחצו כאן.


אשמח לסייע לכם בתכנון הטיול המשפחתי לברצלונה ולקוסטה ברווה!


ליצירת קשר , לחצו כאן או שלחו אלי מייל ל netta@nettatravel.co.il או הרימו טלפון ל – 050-5564991

והתחילו ליצור היום את הזכרונות היפים של מחר!

לפירוט על תכנון התהליך- לחצו כאן.

שלכם,


נטע