הרבה משפחות נוסעות לצפון איטליה ולאזור האגמים ולאגם גרדה בפרט. במסגרת תכנוני הטיולים ראיתי לנכון לבדוק מקומות לינה אלטרנטיביים לאלו המוצעים ע"י סוכנויות הנסיעות במסגרת החבילות הסטנדרטיות.
מצאתי מקומות לינה יפים, מעוררי השראה ולא יקרים כלל!
נסעתי לבדוק את המקומות, לשוחח עם בעלי הבתים ולמפות כל מקום ע"פ הקטגוריות השונות, כדי לבצע את ההתאמה הטובה עבור כל משפחה.
המשפחות המטיילות חזרו שמחות ומוקירות תודה.
להלן מספר דוגמאות :
הבית של צ'זרינה כולו מחמדים: זהו מלון בוטיק קטנטן ובו חדרים יפהפיים, קומפלקס מגורים משפחתי, בריכה פנימית מחוממת, מרפסת אוכל וחדר אוכל יפים, שדות עד קצה האופק וכל זאת במרחק ק"מ אחד ממבורגטו היפהפיה וכרבע שעה נסיעה צפונה לאגם גרדה. מתאים מאד למשפחות עם ילדים בוגרים והורים אוהבי שלווה ויופי, למשפחה מורחבת או לכמה משפחות וכן לזוגות.
את האחוזה של כריסטינה אהבנו מאד. היא מתאימה גם למשפחות עם ילדים קטנים. יש בה חצר ענקית, בריכה יפהפיה, חדר אוכל, חדר הרצאות, מכון לטיפולי גוף, וחדרים נוחים עם מטבח לבישול עצמי. האחוזה ממוקמת במרחק דקות נסיעה מהאוטוסטראדה A4 המובילה לוונציה ולמילאנו ובמרחק דקות נסיעה לסירמיונה ולאגם ורדה. נאוה, ליהיא ומירי ממליצות בחום! תשע וחצי ב"סולם נטע".
להזמנה – לחץ כאן
 
גם בדולומיטים ערכתי מסע צימרים ומסלולים וגיליתי עולם ומלואו . המלון שזכה בתואר המנצח הוא זה של משפחת וייס. פשוט בית בובות חדש, מתוק ונקי להפליא ומשקיף לנוף הרים . בעלי הבית הם חקלאים ולכן מסביב תמצאו רפת, טרקטורים, חיות וכו'. בעלת הבית משקיעה בלי סוף והשנה יתווספו חצר משחקים, ארגז חול, בריכה קטנה, מרתף ספא וגינת תבלינים. עשר ב"סולם נטע".
להזמנה – לחצו כאן
אחרונה חביבה , האחוזה היפהפיה של פאולו במרחק עשר דקות נסיעה מוורונה. יפה, נוחה, נעימה, מתאימה למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. אין מילים !בקצור, עשר ב"סולם נטע".
 

הנה מה שכתבו לי המשפחות המטיילות בשובן מהאחוזה של פאולו:

 

"שלום נטע,

חזרנו היום…היה לנו ממש כיף אצל פאולו ואחרי שראינו את סיגנון המלונות באזור האגם אפילו שמחנו עוד יותר.

השקט והנוף הפסטורלי באחוזה היו נהדרים וגם הדירה היתה ממש נהדרת

הילדים כבר ביקשו עוד פעם….

המון תודה,

יורם"

ולילך כתבה:

"היי נטע,

היה נפלא אצל פאולו! המקום ממש מקסים!!!!

הילדים נהנו מאוד מהקנו והברכה וגם מהחדרים היפים!!

וכמובן גם אנחנו…! ממש מקום לנוח ולנפוש!

תודה! לילך"

לכתבה שהכנתי עם שובי נפעמת מהאחוזה , לחץ כאן

 

להזמנה – פנו אלי netta@nettatravel.co.il

מקווה שאוכל לסייע גם לכם, במסגרת תכנון הטיול לצפון איטליה, לאתר את הבית שלכם!

שלכם,
נטע