רוב רובן של המשפחות מעדיפות לצאת לחופשה במהלך יולי-אוגוסט ובמיוחד בחלק האחרון של אוגוסט. עד העשירי באוגוסט עדיין יש קייטנות וצהרונים ואח"כ, מטפסים על הקירות….

זה טוב ויפה אבל צריך להתכונן כי לאן שלא נגיע, נראה שלא נהיה שם לבד. שדות התעופה עולים על גדותיהם , הטיסות מלאות, המלונות נתפשים במהירות, על וילות יפות במחיר סביר בכלל אין מה לדבר ונותני השירותים המקומיים בד"כ מותשים וחסרי סבלנות.

אז מה עושים?
  • מתכננים את החופשה זמן רב מראש ככל שניתן ורצוי להתחיל בינואר-פברואר. המחירים הרי לא ירדו ככל שנתקרב ליעד החופשה. נהפוך הוא, מחירי הטיסות בד"כ גבוהים בעונה. גם מחירי הלינה וכל השירותים. עם ילדים הרי לא נחכה לדילים של הרגע האחרון.
  • שימו לילדים פתק או תג או שרשרת ועליה השם שלהם,שלכם ומספר הטלפון שלכם ועמדו על כך שילכו עם זה במקומות הומי אדם, למקרה ש…
  • מי שיכול, דוחה את הנסיעה לשבוע האחרון של אוגוסט או לתחילת ספטמבר ובמקומות מסוימים אפשר גם לאוקטובר.
  • בוחרים יעדים שאינם בולטים ברשימת היעדים הפופולאריים ומתרחקים מההמון. לדוגמא, ביוון רצוי לבחור באי אליו לא מגיעות טיסות שכר ואז כמות הנופשים נמוכה יותר. בכרתים אפשר להתרחק קצת מרצועת בתי המלון הצפופה ליד אגיוס ניקולאוס לכוון הצד המערבי של האי ולהשתכן בוילה יפה ופרטית.
  • כדאי לנצל את הקיץ להגיע למקומות קרירים ומעט פחות מתויירים כמו איסלנד, נורבגיה, שוויץ, סלובניה
אז גשו במרץ לעבודה ותכננו את חופשת הקיץ שלכם. זה ייתן לכם השראה והנאה בציפייה לחופש ואני אשמח לבצע זאת אתכם!

שלכם,

נטע

 

מזמינה אתכם להישאר איתי בקשר

אני מטיילת וחוקרת טיולים עבור משפחות מעל 20 שנה
ואשמח לעזור גם לכם לתכנן את הטיול המשפחתי שלכם !

הצטרפו לדף הפייסבוק "נטע טיולים – חוויה משפחתית בחו"ל "

מוזמנים גם להירשם ולהצטרף למקבלי הניוזלטר של נטע טיולים

מאמרים , טיפים והמלצות לטיולים

  • בר/בת מצווה יש פעם בחיים

    היום הגדול מתקרב. בני בר או בת המצווה שלכם מחכים בכיליון עיניים לתאריך החשוב ובעיקר, לטיול משפחתי מגבש שייזכר תמיד כ"טיול הבר מצווה שלהם "

    קרא עוד
  • טיול משפחתי רב דורי

    קרא עוד
  • טיול משפחתי עם ילדים קטנים

    מה חשוב לדעת לפני שמתכננים טיול משפחתי בחו"ל עם ילדים בגיל הרך? לפניכם אסופת עצות וטיפים לטיול בחו"ל למשפחות עם פעוטות וילדים קטנים, שאספתי במהלך נסיעותיי הרבות עם ילדי ורעיונות של לקוחותיי. 

    קרא עוד