תמר , אסף והילדים נוסעים לצפון יוון ומתאהבים

טיול עם ארבעה ילדים מגיל 6 ועד גיל 17.5 הוא לא דבר פשוט ..ועוד בקצה העונה , בסוף אוקטובר , אך יוון עשתה זאת שוב וספקה מענה מעולה לכל בני המשפחה

שבוע טוב נטע יקרה.
אמנם עברו כמעט 3 חודשים מאז שחזרנו, אבל הטיול המשפחתי ליוון היה בדיוק כמו שדמיינו.
לקח קצת זמן אבל אנחנו רוצים להודות לך ולהגיד שבעזרתך המכוונת וברגישות לצרכים המשפחתיים הצלחת להביא אותנו למקומות ולחוויות שלא יישכחו.
אנחנו רוצים לציין שהחוויה הבתולית בחבל צומרקה הייתה מופלאה ומשמחת. הדרכים הפתלתלות, הכפרים השוממים(מסתבר שבאוקטובר ממש שקט באזור) ומיעוט המטיילים בעונה זו, כל אלה הרגישו לנו שהזמן עוצר מלכת בשבילנו.
יורגוס, מנהל והבעלים של המלון פאפאוונגלו בכפר פפיגו התייחס אלינו כחברים ותיקים ואהובים וחימם מאד את הלב. ובכלל כל בעלי המלונות היו מסבירי פנים בצורה יוצאת דופן לטובה.
אחרון חביב, הילדים שחלקם יצאו בלי צפיות, חזרו עם חוויות משפחתיות לכל החיים וזה בלי אף אטרקציה אחת שעשינו. 
נהנינו מבעלי הצימרים במקומות בהם ישנו, בכפרים והעיירות בהן עברנו וחווינו, בדרכים והנופים אליהם הגענו, האוכל במסעדות והאווירה היוונית שהשאירה טעם של עוד עוד עוד.
רוצים להגיד תודה תודה תודה רבה ומקווים שעוד יפגשו דרכינו.
בהזדמנות אנחנו שמחים להמליץ מאד על זוג חביב אדיב ונעים עם בית אירוח מקסים שאין מילים לתארו , אריריס ופליצה מהכפר זגורה אצלם התארחנו.
מצורפים תמונות משפחתיות. שבוע טוב ומבורך


שלחו לי עם שובם תמונות משגעות ומספר מילים חמות:

" אנחנו רוצים להודות לך ולהגיד שבעזרתך המכוונת וברגישות לצרכים המשפחתיים הצלחת להביא אותנו למקומות ולחוויות שלא יישכחו. רוצים להגיד תודה תודה תודה רבה ומקווים שעוד יפגשו דרכינו."
תמר ואסף

מזמינה אתכם להישאר איתי בקשר

אני מטיילת וחוקרת את יוון עבור משפחות מעל 30 שנה
ואשמח לעזור גם לכם לטייל ולהתאהב בה!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "יוון עם ילדים ונוער "

משפחות ממליצות על טיולים ביוון

  • תמר , נעם והמתבגרים הצעירים בטיול עומק ביוון - בפלפונז ובקפלוניה

    ושוב חוזרים ליוון האהובה ! תמר , נעם והילדים נוסעים ליוון והפעם לפלפונז ולאי הקסום קפלוניה והרי התוצאות המדווחות לפרטים :

    קרא עוד
  • טיול משפחת קפלושניק לפלפונז

    טיול טבע עם הרפתקאות , טבע , נופים , אוכל טוב , ים , עיר יפה ומה עוד צריך כדי לגבש משפחה ?

    קרא עוד
  • משפחת לוי נוסעת לארקדיה ולקפלוניה שביוון - ומתאהבת !

    אושרית ומאיר בקשו לשים דגש על בילוי של מספר ימים בטבע, באווירה אותנטית וכפרית, טיולי הליכה ברגל לא ארוכים , ולאחר מכן שהות באי יפה, חופים יפים , ים צלול והרבה שלווה

    קרא עוד